წყალბადის წარმომქმნელი ( HHO) მოწყობილობა, ეკოლოგიურად სუფთა, მაღალრენტაბელური, ჰიბრიდული ავტომობილების სისტემების შექმნისათვის.
გუნდი:
სოფიო
ბურჯანაძე (მეცნიერი)
გიორგი
წივწივაძე (დეველოპერი)
(იხ. მსგავსი სისტემის სადემონსტრაციო ვიდეო მასალა)
პროექტის აღწერა ერთი წინადადებით - სხვადასხვა მოცულობის წყალბადის წარმომქმნელი ( HHO) მოწყობილობის სადემონსტრაციო მოდელების შექმნა და მისადაგება მუნიციპალური ტრანსპორტის (ავტობუსი,მიკროავტობუსი),ერთეულებისათვის.
ძირითადი მიზანი - საქართველოში ეკოლოგიურად სუფთა, საწვავის ეკონომიური-(50%)სისტემების დანერგვა.
გუნდის ხელმძღვანელი - გიორგი წივწივაძე
ჩვენი მისამართია: საქართველო, თბილისი, მ. ალექსიძის N1, 3 სართ. 12:00 - დან 16:00 - მდე
საკონტაქტო : Mob :+995 577 777 611
Facebook : https://www.facebook.com/groups/1700811436852474/?fref=ts
E-mail: hydrogentechnology.geo@gmail.com
Skype: hydrogentechnology.ge
პროექტის საერთო ბიუჯეტი (GEL) - 35 000 $ ექვივალენტი ლარებში.
ინდუსტრია: ენერგეტიკა , ტრანსპორტი.
მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
ტექნოლოგიური
ინოვაციის მიზანია უზრუნველყოს ტექნოლოგიებზე
დაფუძნებული ისეთი პროდუქტი, რომელსაც გააჩნია ბაზარზე ორიენტირებული ახალი
ინოვაციური პროდუქტის შექმნის პოტენციალი,
რაც სარგებლიანი
იქნება საქართველოს
ეკონომიკასა და საზოგადოებისათვის.
კომერციული პოტენციალი:
რამოდენიმე
ათწლეულში ნავთობის რესურსები ისე საგრძნობლად შემცირდება, რომ პროფესსიონალთა შეფასებით
კაცობრიობა ინანებს თუ დროულად არ აღმოაჩინეს ენერგიის ალტერნატიული წყარო, სხვა შემთხვევაში
კი მას სოციალური და ეკონომიური ქაოსი არ ასცდება.
პრობლემა მეტად მძიმდება გლობალური კლიმატური ცვლილებით
(დათბობის გაჩენით), რაც მოითხოვს სასწრაფო ნაბიჯების გადადგმას რათა რადიკალურად
შემცირდეს სათბური გაზების ემისსია. გლობალური დათბობით გამოწვეული ქარიშხლები
და წყალდიდობები უდიდეს დარტყმას აყენებს ეკონომიკას.
ასევე ეკოლოგიური დაბინძურება და მოსახლეობის
ჯანმრთელობის გაუარესება აისახება მსოფლიო ეკონომიკისა და ჯანდაცვის ხარჯებზე.
(იხ. სურათი: პესიმისტური
პროგნოზები - გლობალური
ტემპერატურის ცვლილებები )
საწვავის ფასის ზრდა არანაკლებ დიდ დარტყმას აყენებს
ეკონომიკას. დღესდღეობით საქართველოსთვის მთლიანად ალტერნატიულ საწვავზე გადასვლა მიუღწეველი
ამოცანა, ხოლო საწვავის მნიშვნელოვანი ეკონომია ერთერთი საჭირბოროტო ამოცანაა და ამ
საკითხის ეფექტური გადაწყვეტა თავად პასუხობს მის კომერციულ პოტენციალზე.
პროდუქტის უნიკალურობა.
წყალბადის
წარმოების ერთადერთი ეკოლოგიურად სრულიად სუფთა მეთოდია ელექტროლიზი, მაგრამ მისი მაღალი ენერგოხარჯი ამ მიმართულების კომერციალიზაციას
აფერხებს.
დღესდღეობით ცნობილია ელექტროლიზის რამოდენიმე
ტიპი, მათი ძლიერი და სუსტი მხარეებით. ფართოდ გავრცელებულ ელექტროლიზერებში პროცესები
ხასიათდება მაღალ ტემპერატურული და მაღალ
წნევითი პროცესებით , გამოიყენება ქიმიურად
ძლიერ აქტიური კატალიზატორები ამიტომაც ელექტროდები დაფარულია იშვიათი ძვირადღირებული
ნივთიერებებით ( მაგალითად პლატინა ) რაც
ასევე დამატებითად აძვირებს არსებულ ტექნოლოგიებს, ასევე ამ პროცესის მიერ ენერგიის მაღალი მოხმარების ხარისხი წარმოქმნის ბარიერს
მის კომერციალიზაციაში.
ეს პრობლემა
გადაწყვეტილია წინამდებარე არაწრფივი ელექტროლიზის
გამოგონებით, რომელშიც არამარტო მცირდება ენერგიის ხარჯი წყალბადის წარმოებისას
არამედ აიაფებს თვით მოწყობილობასაც.
ჩვენ მეთოდს, დღეს მსოფლიოში არსებულ ანალოგებთან განსხვავებით, ასეთი ძვირადღირებული
მოთხოვნები არ გააჩნია. იგი ეკოლოგიურად სუფთა
პროდუქტია და საშუალებას იძლევა არამარტო ჩაანაცვლოს ნებისმიერი საწვავი, არამედ
შემატოს ძრავას ძალა დაგამწეობა.
(იხ. სურათი - საწვავის წვის სხვაობა)
ფაქტიურად წარმოდგენილია წყალბადის წარმოების ახალი მოწყობილობა, რომელიც
არსით წარმოადგენს არაწრფივ ელექტროლიზს, ფიზიკა-ქიმიურ რეაქტორს ანუ ელექტროლიზურ
უჯრედს.
ჩვენი აბსოლუტურად ახალი მეთოდი
აერთიანებს ელექტროლიზის ძლიერ და გამორიცხავს სუსტ მხარეებს. მეთოდით, რომელიც არამარტო
საგრძნობლად ამცირებს ენერგიის მოხმარებას ასევე ამცირებს დანადგარის თვითღირებულებას,
და საგრძნობლად ზრდის წყალბადის გენერაციის საშუალებას, რაც მტკიცდება გამოგონებაზე
მიღებული პატენტით.
WO 2014064470 A1
ABSTRACT
The present invention relates to cavitation-electrolysis hydrogen generator. The cavitation- electrolysis hydrogen generator of the present invention comprises a filled with water cylidrical cavitator, locateded in it cathode and anode, conected by tube to cavitators bottom circulation water pump, conected to cathode and anode pulsed energy source, voltage modulator, hydrogen and oxigen tanks conected to pump and cavitators upper part, were enriched by hydrogen and oxigen water undergoes degassing and by conected to tank tube hydrogen uotput is obtained. According to the cavitation-electrolysis hydrogen generator of the present invention, there are advantages in that the efficiency of hydrogen generation can be improved by energy effective combination of cavitation and electrolysis and hydrogen production costs also is remarkably reduced due to device cheap materials construction.
CLAIMS (OCR text may contain errors)
1. Hydrogen generation cavitation eleqtrolysis device comprises filled with water cylidrical cavitator, locateded in it cathode and anode, which are made from stainless steel and have coaxial cylindrical form, conected by tube to cavitator circulation water pump, conected to cathode and anode pulsed energy source, switched on in the circute between energy source and cathode modulator, conected to cavitators upper part by tube hydrogen tank, connected to cavitator upper part by tube oxigen tank, connected to these tanks bottom parts by tubes mention above water pump, conected to hydrogen and oxigen tanks gas ouput tubes.
DESCRIPTION (OCR text may contain errors)
DESCREPTION
Today hydrogen is obtained mainly from natural gas and despite the fact that this technology is energetically very
competitive, development of this technology is not considered as a perspective direction. Firstly, natural gas is not
renewable source of energy; secondly, this technology is characterized with greenhouse gases emission during
the production of hydrogen. Therefore, production of hydrogen from natural gas cannot solve the problem of
global warming. Same problems are presented during hydrogen production from coal.
Only completely clean technology of hydrogen production is electrolysis, but today its high energy consumption rate is a barrier for its commercialization. We propose solving exactly this problem in this invention with absolutely new cavitation-electrolysis method, which not only significantly decreases the energy consumption but also reduces cost of device.
The several types of electrolysis are currently known with their strong and weak points. Especial we would like to underline the two types of technologies: high temperature and high pressure electrolysis. Our completely new type cavitation-electrolysis method unites the strong sides of these technologies and doesn't include their weak points.
For example, in the cavitation bubble very high temperatures and high pressures are located. Therefore we need not high pressure proof containers because high pressure is located in the cavitation bubble. As a result the cost of technology significantly decreases; the high pressure proof containers are costly technology. In the given technology for reaching high temperatures providing of additional heat is not required. As a result we have also significant increase in energy efficiency.
In widely-spread electrolyzers chemically very active catalysts are used, therefore electrodes are required to be covered by rare substances (for example platinum), which also makes this technology more expensive compared to our method which has no such requirements.
Really we have a new method of hydrogen production and a device, which by its main characteristics is cavitation physical chemical reactor - electrolysis cell.
Most close to this invention is a cavitation hydrogen generator, which is represented by US patent (1), which used only hydraulic cavitation. In presented invention also effectively is used nonlinear electrolysis method, as a result efficiency of device increased compare to prototype. What about Meyer's nonlinear etecrolysis device, improved method of which is used in this invention, it without modification has production rate restriction. This problem is overcome in given invention.
Given method differs from existed electrolysis technologies mainly with using of cavitaion. Cavitation phenomenon is interesting by itself with diversity, contradictive and amazing discoveries.
Cavitation is defined as disruption of fluid by arising of negative pressure. The pressure decrease may be achieved by different methods: by fluid stream flow round the body, by solid body movement with high velocity through the fluid, by pushing fluid by plunger, by fast tearing away the plunger, by fluid turbulence. Also it is known acoustic ultrasonic cavitation. Therefore, mainly there are two types of cavitation in the fluid: acoustic and hydrodynamical.
It is worth to mention separately the ultrasonic cavitation: sonoluminiscence and sonochemistry. The chemical effects of ultrasonic cavitation chemistry, sonochemistry are well investigated. During the treatment by ultrasound in water develops next reactions:
H20 - ))) H, OH, H2, H202
Next thermal spliting reactions may develope in cavitaion bubble as a result of high temperatures:
H202 T OH+OH; H+H02; H2 +02;
As we saw, during the ultrasonic cavitation hydrogen is made and this fact is well known for science, but this proccess is charactered with high recombination rate. Thus, ultrsonic cavitaion is not used for production of industrial hydrogen. In our technology hydrodynamical turbulent cavitator is used, which differe from sonochemistry and allows to treat huge mass of water and can obtain significant amount of hydorgen.
Cavitation bubble collapse produces intense local heating (5000K), high pressures (-1000 atm.), and enormous heating and cooling rates (>100k/sec), providing a unique interaction of energy and matter. These extreme conditions affect hydrogen bonding in water and facilitate destruction of water clusters, reducing energy consumption for the electrolysis.
One of the objectives of invention is development of turbulent cavitation theoretical model by mathematical modeling Another objective of project is theoretical investigation of hydrogen bonding in water and experimental investigation of its effects on water macro properties. We think that hydrogen bonding and cluster formation in water affects electrolysis efficiency.
Developed during cavitaion phenomenon can be considered as plasma. It is also known that plasma chemical methods of hydrogen production are one of the most energy effective. Plamsa chemical proccesses which are obtained by nonuniforme plasma highfreuquency treatment of water are very energy effective.
In our device cavitation and electrolysis in other words plasma-chemical and electrochemical effective combination is used and achived maximal energy efficiency.
Expected result of invention is development of completely new cheap hydrogen technology by cavitation electrolysis method. It is expected that obtained by this technology electrolyzer will be 10 times cheaper of existed prototypes. The energy efficiency also will increase.
Really we have a new hydrogen production method and device, which by its main characteristics is cavitations physical-chemical reactor - electrolysis cell. We developed absolutely new approach for electrolysis: cavitations electrolysis method. Our approach is based on the investigation of fundamental properties of water, investigation of hydrogen bonding in water and its effects on water properties, investigation of cavitations effects on water fundamental properties and its usage for electrolysis.
The device for production of hydrogen by cavitation electrolysis method is shown on Fig. 1. Numbers indicate:
1,2 - electrodes, cilidrical cathode and anode;
3 - cavitator;
4- water pump;
5 - modulator;
6, 7 - oxigen and hydrogen tanks;
8 - energy source.
Electrodes 1, 2 - anode and cathode are made from stainless steel.
Cavitator includs water input and autput parts.
Water pump 4 is chosen by hydrogen production rates demand.
Modulator 5 includes resonance circuit elements.
Energy source 8 supplaies pulsed voltage.
Cavitation electrolysis device operates on next priciple:
By means of water pump (4) water is supplaied to cavitator (3), in which it undergoes turbulent hydravlic cavitation.
Water continues cavitating and turbulent ratation, goes up and appear between coaxial, made from stainless steel cylidrical electrods (1, 2)(cathode and anode). Electrodes are supplaied by special impulse high frequency water own frequnecy modulate current. On the first eleqctrode - cathode hydrogen is generated, second electrode (anode) - oxigen is generated. Gas acumulation on electrodes by generation from water by cavitaton and electrolysis is more stimulated also by water rotation centrifugal effect. The distance between electrodes should be suficient that water enriched by oxigena and hydrogen should not mixed up. Electrodes with supplaied water play role of condesator in resonance circute which is regulated acording water own frequncies. Device size is defined by production rates. Acodrdingly is made modulator which is switched on in circute between energys source and cathode. Only main ussue which should be taken into acoount is water own frequency. As a result a device has not upper and lower production limits. After passing space throgh electrodes enriched by hydrogen and oxigen water flow by tubes in two diferent tanks and undergoes degassing. After this water by tubes located at the bottom of tanks throgh the pump returns to cyclic system. Obtained hydrogen and oxigen lead out by tubes which are located on hydrogen and oxigen tanks.
Device does not need purificated water and can work on tap water. Device also can work on sea water, with
adjusment for sea water frequency. Also it should be taken into account on this case utilization of aditional products
obtained during sea water lelctrolysis.
adjusment for sea water frequency. Also it should be taken into account on this case utilization of aditional products
obtained during sea water lelctrolysis.
1. US, 6719817B 1, 13.04.2004
PATENT CITATIONS
Cited Patent | Filing date | Publication date | Applicant | Title |
---|---|---|---|---|
US4184931 * | Mar 9, 1978 | Jan 22, 1980 | Inoue-Japax Research Incorporated | Pulsation |
US6719817 * | Jun 17, 2003 | Apr 13, 2004 | Daniel J Marin | Cavitation hydrogen generator |
US20060060464 * | May 8, 2003 | Mar 23, 2006 | Chang Chak M T | Plasma formed in a fluid |
US20090159461 * | Sep 19, 2008 | Jun 25, 2009 | Mccutchen Co. | Electrohydraulic and shear cavitation radial counterflow liquid processor |
US20120058405 * | Jun 27, 2011 | Mar 8, 2012 | Kirchoff James A | Cavitation assisted sonochemical hydrogen production system |
CLASSIFICATIONS
International Classification | C25B11/02, C25B1/04, C25B9/00, C25B15/08 |
Cooperative Classification | C25B15/08, C25B9/00, C25B11/02, C25B1/04, Y02E60/366 |
კონკურენტები
მსოფლიოში არსებულ მსგავს ყველა ანალოგთან
შედარებით ჩვენი მოწყობილომა ზომითაც მცირეა და იძლევა წყალბადის წარმოების უმაღლეს
მაჩვენებელს, მინიმუმ 100%-ით, მაქსიმუმ 150%-ით უკეთესი შედეგით .
თვალსაჩინოებისათვის გვინდა წარმოგიდგინოთ სხვადასხვა ტიპის გადამყვანი მოწყობილობების წყალბადის
წარმოების ზომები http://youtu.be/yjqkHhWUKOU
ან სხვა ანალოგების სახეობები და წარმადობები რაც გულისხმობს მინიმუმ 25%-ით, მაქსიმუმ
45 %-ით საწვავის ეკონომიას.
(იხ.მცირე სატვირთო
ავტომობილზე მსგავსი სისტემის სადემონსტრაციო ვიდეო მასალა)
(იხ.
სურათები - მსგავსი HHO სისტემები)
A. Brown
gas fuel
B. Hybrid
HHO generator
C. Dry
Cell
D. DCI
System
ჩვენი
მოწყობილობა კი გთავაზობთ მინიმუმ 50%-ით, (მაქსიმუმი დგინდება მისადაგებული მოწყობილობით),
ნებისმიერი საწვავის (ბენზინი, დიზელი, გაზი) ეკონომიას .
ინოვაციის დონე და ტიპი:
ტექნოლოგიურად, წყალბად წარმომქმნელი
გადამყვანების წარმოება სირთულეს არ
წარმოადგენს. (მსგავსად სურათისა. იხ. ქვემოთ).
ისეთი აგრარული
ქვეყნა როგორც საქართველოა და სადაც მისი მუნიციპალური ტრანსპორტი 100%-ით და სოფლის
მეურნეობა 93%-ით არის გადაზიდვებზე დამოკიდებული, ისევე როგორც სხვა დარგი, საწვავის
მაღალი ფასი მას არაკონკურენტულ, ზოგ შემთხვევაში კი ხელმიუწვდომელ გარემოში აქცევს.
ამიტომ მაღალრენტაბელური, ეკოლოგიურად სუფთა ჰიბრიდული სისტემების შექმნა ერთადერთი
უალტერნატივო გამოსავალია ჩვენი ქვეყნისთვის.
მსგავსი, მხოლოდ ნაკლებად
რენტაბელური ( 25%-იანი ეფექტურობა) და
ნაკლებად მდგრადი სისტემები ( ადვილად
ფუჭებადი, ნაკლებად ხარისხიანი ) მსოფლიოში უკვე აპრობირებულია და ჰპოვა
გამოყენება. (იხ. სურათი ზევით).
ჩვენ ვთვლით რომ საწყის ეტაპზე,
საქართველოს მოსახლეობის სოციალურ-ეკონომიური პირობების გაუმჯობესების
თვალსაზრისით, გადაადგილების და გადაზიდვების
ხარჯების შემცირება სოციალური დახმარების ტოლფას ღონისძიებად წარმოჩნდება და
აუცილებელია ამ ჰიბრიდული სისტემის დანერგვა.
ტექნოლოგია დაცულია პატენტით
http://www.sakpatenti.org.ge/index.php? sec_id=46&lang_id=GEO&cat=1&patent_id=75665
კონკრეტული ციფრები და მაგალითები
დღესდღეობით მხოლოდ თბილისში 685 ავტობუსი და 1050
მიკროავტობუსია. გთავაზობთ HHO სისტემების მსოფლიო ანალოგებს, სხვადასხვა მოცულობის
სატრანსპორტო საშუალებებისათვის.
ა) მაგალითები მიკროავტობუსებისათვის
ბ) მაგალითები ავტობუსებისა და მძიმე
ტექნიკისათვის
თბილისი
მუნიცეპალური სატრანსპორტო საშუალებეები (ავტობუსი-685 ერთეული, მიკროაქვტობუსი-1050
ერთეული ), ყოველდღიურად ისინი საშუალოდ 220 კმ ფარავენ და შესაბამისად 100 კმ -
21 და 10 ლ დიზელს წვავენ.
ავტობუსები დღეში სულ - 45 ლ დიზელს, მიკროავტობუსები 22 ლ
დიზელს. სულ დღეში ავტობუსები წვავენ 31 510 ლ დიზელს, მიკროავტობუსები 23 100
ლ დიზელს. ორივე ერთად კი 53 925 ლ დიზელს.
N
|
ტრანსპორტის სახეობა
|
ყოველდღიურად
საშუალოდ
დასაფარი მანძილი კმ.
|
ერთეულის საწვავის ხარჯი 100 კმ.-ზე ლიტრებში
|
ერთეულზე
ყოველდღიური საწვავის ხარჯი
ლიტრებში (ნორმა)
|
ავტოპარკის დღიური საწვავის ხარჯი სულ
ტონებში
|
1
|
ავტობუსი
|
220
|
21
|
45
|
30.825
|
2
|
მიკროავტობუსი
|
220
|
10
|
22
|
23.100
|
3
|
სულ
|
220
|
31
|
67
|
53.925
|
წარმოსადგენად
ძალიან მარტივია რამდენად ეფექტური იქნება წყალბადის სისტემების მონტაჟი ამ
ტრანსპორტზე როდესაც გარანტირებულად მინიმუმ 50%, ეკონომიას მიაღწევ. (დავითვალოთ მინიმუმი).
აღსანიშნავია
რომ სახელმწიფო დამოუკიდებლად ზრუნავს ეკონომიური საწვავის გამოყენების საკითხზე
და სატრანსპორტო საშუალებების გაზის სისტემებით უზრუნველყოფით არის დაკავებული,
რაც მისასალმებელია თუმცა ეკოლოგიურად მაინც არასახარბიელოა და ასევე ამცირებს
მანქანის გამწეობის ძალას.
აქვე
უნდა ავღნიშნოთ რამოდენიმე გარემოება რაც ცხადყოფს წყალბადის სიტემების
წარმატებებს:
1. წყალბადი
ეკოლოგიურად (100 %-ით) სუფთა პროდუქტია ბენზინ, დიზელ და გაზთან შედარებით.
2. წყალბადის
საწვავის დანამატი შიდა წვის ძრავებში ხდება მუდმივად, სისტემის შეძენის
მომენტიდან და არ არის საჭიროება მისი დამატებით შესყიდვის. (ისე როგორც გაზის ან
სხვა ძირითადი საწვავის).
3. წყალბადის
სისტემის მონტაჟი შესაძლებელია ნებისმიერ საწვავთან (ბენზინი, დიზელი, გაზი) და
შესაბამისად კიდევ უფრო ამცირებს საწვავის ხარჯებს, მიუხედავად იმისა რომელი
ზემოთხსენებული საწვავია მოცემულ მომენტში უფრო ეფექტური ან იაფი.
4.
წყალბადის
შერევა ნებისმიერ საწვავთან აძლიერებს მანქანის მარგი ქმედით კოეფიციენტს მინიმუმ
90%-ამდე და მატებს ძრავს გამწეობის ძალას.
5. წყალბადის
გადამყვანის ერთეულის ფასი ძალიან დაბალია და ექვივალენტურია ავტობუსისა და მიკროავტობუსის
მიერ 4 თვის განმავლობაში ეკონომიით მიღებული მოგებისა.
(იხ. ვიდეო მასალა - მსგავსი
სისტემების მონტაჟი სატვირთო ავტოტრანსპორტზე )
სტრატეგია:
პროექტის
სტრატეგიაა დაფინანსების და პატენტის საფუძველზე, შევქმნათ წყალბადის გარდამავალი
სისტემის 3 (სამი) სხვადასხვა სიმძლავრის სადემონსტრაციო მოდელი. მიზანია ამ
მოდელების ეფექტური მისადაგება არსებული სატრანსპორტო საშუალებების პოტენციალზე.
შედეგად ჩვენ დავაკმაყოფილებთ არსებული
მოთხოვნას.
სადემონსტრაციო
მოდელების აწყობა-მონტაჟის შემთხვევაში, გაგვაჩნია სიტყვიერი შეთანხმება თბილისი
მიკროავტობუსების პარკის
ხელმძღვანელობასთან, მათი მხრიდან
წინასწარი გადახდის პირობებით დავიწყოთ და მოვახდინოთ მთელი ავტოპარკის
გადაიარაღება.
საწარმოს მოსაწყობად საკმარისია
მცირე ტერიტორია, მხოლოდ გათვლებისა და სისტემის აწყობა კომპლექტაციისათვის (ადგილობრივ ავტოპარკში), რადგან მთლიანად სისტემის
კომპლექტაცია მოხდება დაკვეთების გზით (Outsourcing).
ბიუჯეტი:
ხარჯების
ნაწილი (30%) განკუთვნილია 3 (სამი) სხვადასხვა სიმძლავრის წყალბადის გადამყვანი
მოწყობილობებისთვის საჭირო ძირითად და საცდელ მასალებზე, ნაწილი
(67%) წამყვანი სპეციალისტების ანაზღაურებაზე, ნაწილი (3%) -
გაუთვალისწინებელი ხარჯებისათვის.
#
|
სამუშაოს სახელწოდება
|
სამუშაოს აღწერა და მისი
გადანაწილება დროის მონაკვეთებად
|
დასაწყისი-დასასრული
დროის ხანგძ.
|
ხარჯები
|
|||
1
|
საწყისი
ანათვლები
|
სატრანსპორტო საშუალებების პოტენციალის ანათვლების
აღება, ძრავის სივრცის ოპტიმალურად დაგეგმვა.
|
30 დღე
|
10%
|
|||
2
|
ელექტრონიკა და პროგრამული უზრუნველყოფა
|
წყალბადის გენერაციისათვის საჭირო ელექტრონული
პროგრამის დაკვეთა და საჭირო მასალის შეძენა.
|
30 დღე
|
42%
|
|||
3
|
დამხმარე
მოწყობილობები
|
3 (სამი) სხვადასხვა სიმძლავრის დამხმარე მოწყობილობების შეძენა და დაკვეთა
(5 ეგზემპლიარი თითოსთვის)
|
30 დღე
|
20%
|
|||
4
|
ტესტირება
|
საცდელი სისტემების აწყობა და ტესტირება
|
30 დღე
|
10%
|
|||
5
|
საცდელი
სისტემების მონტაჟი
|
3 (სამი) სხვადასხვა სიმძლავრის , ტესტირებული სისტემის
საცდელი მონტაჟი ავტო საშუალებებზე
|
15 დღე
|
12%
|
|||
6
|
დემონსტრაცია
|
წყალბადის სისტემის ეფექტურობის დემონსტრაცია
|
15 დღე/3%
|
7
|
გაუთვალისწინებელი
ხარჯები
|
3%
|
გუნდის შესაძლებლობები:
გუნდს
გააჩნია
ტექნიკური და ბიზნესგამოცდილება, რომელიც აუცილებელია
ტექნიკური და კომერციული მიზნების მისაღწევად.
პროექტის
რეზიუმე
ოფისი გაიხსნება 20016 წ. 14 მარტიდან
ОтветитьУдалитьრა ღირს და ვოლტზე თუ დაყენდება?
ОтветитьУдалить