ჩვენთან თანამშრომლობა
კომპანია „ჰაიდროჯენ ტექნოლოჯი“
ყოველდღიურად აფართოებს საქმიანობის გეოგრაფიულ არეალს. ევროპის ქვეყანებში „ჰაიდროჯენ ტექნოლოჯი“-ს
წარმოადგენენ დილერები. დადგა დრო
ცენტრალური ოფისი გაიხსნას საქართველოშიც.
თუ კი თქვენ მცირე საავტომობილო ბიზნესის მფლობელი ხართ, ან თქვენ მფლობელობაშია ავტოსერვისი რომელშიც შესაძლებელია ავტომობილებზე დამონტაჟდეს წყალბადის გენერციის სისტემები, ან თქვენ უბრალოდ გაგაჩნიათ სურვილი მონაწილეობა მიიღოთ მომგებიან ბიზნესში, კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება „ჰაიდროჯენ ტექნოლოჯი“-ში, ლიდერ კომპანია წყალბადის გენერაციის სისტემებში.
ჩვენ გთავაზობთ:
·
ოფიციალურ
სადილერო კონტრაქტზე ხელმოწერა;
·
„ჰაიდროჯენ
ტექნოლოჯი“-ს სერვისცენტრში, სისტემის
მონტაჟის სწავლება;
·
სადილერო
ცენტრების ტექნიკური მხარდაჭერა;
·
სერტიფიკატის
მიღება - „ჰაიდროჯენ ტექნოლოჯი“-ს სერტიფიცირებული ცპეციალისტი;
·
ფასდაკლებები
კომპანიის პროდუქციაზე;
ვებ გვერდის გამოყენების პირობები
გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ ვებ
გვერდის გამოყენების წინამდებარე პირობებს (შემდგომში პირობები).
მოცემული ვებ-გვერდი ეკუთვნის
კომპანია „ჰაიდროჯენ ტექნოლოჯი“-ს და დაცულია მოქმედი ეროვნული და საერთაშორისო
კანონმდებლობით საავტორო უფლებების შესახებ. თქვენ შეგიძლიათ დააკოპიროთ
ინფორმაცია ვებ-გვერდიდან მხოლოდ პირადი არაკომერციული მიზნებისთვის, ცვლილებების
შეტანა და ინფორმაციის შემდგომი ტირაჟირება აკრძალულია. ინფორმაციის კოპირება და
სხვა მიზნებისთვის გამოყენება აკრძალულია.
გარანტია
საგარანტიო მომსახურეობის პირობები
1.
ჩვენს
მიერ წარმოდგენილი გარანტია პროდუქციის
ყიდვის მომენტიდან მყიდველს 24 თვის განმავლობაში აძლევს უფლებას უფასო რემონტზე.
2.
საგარანტიო
რემონტი სრულდება საჭირო ნაწილების არსებობის მომენტიდან 14 სამუშაო დღის
განმავლობაში.
3.
წყალბადის
მოწყობოლობის საგარანტიო რემონტისთვის საწყობში საჭირო ნაწილების არარსებობის
შემთხვევაში მათი მოძიების ვადა შეადგენს 45 კალენდარულ დღეს. შესაბამისად
საგარანტიო რემონტის გათვალისწინებულ ვადებს დაემატება საჭირო ნაწილების მოძიებისთვის
აუცილებელი ვადა.
დაბრუნების გარანტია
წყალბადის მოწყობილობის გაცვლა და
დაბრუნება
1.
თქვენ
შეგიძლიათ გაცვალოთ ან დააბრუნოთ მოწყობილობა შეძენიდან 14 დღის განმავლობაში. ეს
უფლება თქვენ მოგანიჭათ “მომხმარებელთა უფლებების დაცვის კანონმა“. ეს
შესაძლებლობა რომ გამოიყენოთ დარწმუნდით რომ:
·
პროდუქციის მიწოდებისას და ჩაბარებისას კომპლექტაცია სრულია
და არ განსხვავდება ორიგინალურისგან;
·
პროგრამულ უზრუნველყოფას არ შეხებია ცვლილებები;
·
შენარჩუნებულია ყველა ლუქი/ სტიკერები,
ეტიკეტები და ქარხანა ნიშნები;/
·
არ არსებობს მექანიკური ან სხვა ზიანი, რომელიც წარმოიქმნა მყიდველის ან მესამე მხარის მიერ განზრახ ან გაუფრთხილებელი ქმედებების გამო;
·
შესრულებულია ინსტალაციის და გამოყენების წესები, რომლებიც გადმოცემულია ექსპლუატაციის დოკუმენტებში;
·
არ მომხდარა არასანქცირებული დაშლა, რემონტი ან მოწყობილობის კონსტრუქციული კომპონენტების ან მოწყობილობის სქემის ცვლილება;
·
საგარანტიო ბარათი შევსებულია სწორედ;
·
მოწყობილობის სერიული ნომერი
არ არის დაზიანებული და შეესაბამება საგარანტიო ბარათში მითითებულ ნომერს.
2.
იმ
შემთხვევაში, თუ პროდუქტი არ მუშაობს, მისი გაცვლა ან დაბრუნება მოხდება მხოლოდ მომსახურების ცენტრის დასკვნის შემთხვევაში, სადაც
მითითებულია რომ მონტაჟის და ექსპლუატაცის
პირობები არ დარღვეულა.
3.
იმისათვის,
რომ საქონლის გაცვალოთ / დააბრუნოთ თქვენ
უნდა წინასწარ აცნობოს მომსახურეობის ცენტრის ადმინისტრაციას თქვენი მიზანი ტელეფონის
ნომრებზე დარეკვით რომელიც ჩამოთვლილი
საიტზე, ან გამოგვიგზავნოთ e-mail.-ი.
4.
გაცვლის
/ დაბრუნების შემთხვევაში პროდუქტის გადაგზავნა ხორციელდება კლიენტის მიერ და მის ხარჯზე. გაგზავნისას თან უნდა ახლდეს პროდუქტის
საგარანტიო ბარათი, დოკუმენტაცია და დაბრუნების / გაცვლის მიზეზის მოკლე აღწერა.
5.
თანხის
დაბრუნება ხორციელდება კლიენტის საბარათე ანგარიშზე არა უგვიანეს
მოწყობილობის და მომსახურების ცენტრის
დასკვნის (მონტაჟისა და ექსპლუატაციის პირობების შესრულების შესახებ) მიღებიდან 7 დღის განმავლობაში, მინუს
დამაკავშირებელი მილების და დამჭერების ხარჯები, რომელიც პროდუქტის ღირებულების
12% შეადგენს.
6.
საქონელი
რომელიც აქციების ან საბითუმო ფასდაკლების კატეგორიაში მოხვდა გაცვლას და
დაბრუნებას არ ექვემდებარება.
სერვისის მომსახურეობა
1.
სერვისის ცენტრმა შეიძლება უარი
გითხრათ საგარანტიო რემონტზე თუ:
·
საგარანტიო ბარათზე არ არის მითითებული მყიდველის სახელი,
გვარი და პირადი N.
·
მოწყობილობა შემოსულია მომსახურეობის ცენტრში საგარნტიო
გაცვლისთვის არასრული კომპლექტაციით ან ორიგინალისგან განსხვავებული კომპლექტაციით.
·
დარღვეულია ან კომპრომეტირებულია
საგარანტიო ბეჭდების, ეტიკეტების ან პროდუქტის სერიული მარკირების მთლიანობა;
·
არსებობს მექანიკური ან სხვა ზიანი, რომელიც წარმოიქმნა მყიდველის ან მესამე მხარის მიერ განზრახ ან გაუფრთხილებელი ქმედებების გამო;
·
არ არის შესრულებული ინსტალაციის და გამოყენების წესები, რომლებიც გადმოცემულია ექსპლუატაციის დოკუმენტებში;
·
მოხდა არასანქცირებული დაშლა, რემონტი ან მოწყობილობის კონსტრუქციული კომპონენტების ან მოწყობილობის სქემის ცვლილება;
·
საგარანტიო ბარათი შევსებულია არასწორედ;
·
მოწყობილობის სერიული ნომერი არის დაზიანებული ან არ შეესაბამება საგარანტიო ბარათში მითითებულ ნომერს.
2.
საგარანტიო ვალდებულებები არ
ვრცელდება შემდეგ გაუმართაობებზე:
·
დაზიანებები რომლებიც გამოიწყვია სასმწლი სწყლის მაგივრად
სხვა ქიმიური ნივთიერებების გამოყენებამ;
·
ბუნებრივი ცვეთა ან მოწყობილობის რესურსების ამოწურვა;
·
შემთხვევითი დაზიანება, რომელიც გამოიწვია კლიენტმა ან დაზიანებები რომლებიც გაჩნდნენ უყურადღებო დამოკიდებულებით ან გამოყენებით (სითხეები გავლენა, ძლიერი დამტვრიანება, კორპუსში უცხო ობიექტების მოხვედრა);
·
ბუნებრივი კატასტროფების (ბუნებრივი სტიქიური მოვლენების) შედეგად მიყენებული ზარალი;
·
დაზიანება რომელიც გამოწვეულია დენის წყაროსთან არასწორად მიერთებისას ;
·
დაზიანებები რომლებიც გამოწვეულია გარე დეფექტების გამო
სადაც გამოიყენება მოცემული მოწყობილობა, ან სხვა უცხო მოწყობილობებთან მიერთების
ან დაკავშირების შედეგად;
·
დაზიანება რომელიც გამოწვეულია მოწყობილობის სხვა მიზნით გამოყენებისას ან ექსპლუატაციის წესის დარღვევით
გამოყენებით;
3.
გარანტია არ ვრცელდება დამხმარე და
დამატებით მასალებზე.
საგარანტიო რემონტს ექვემდებარება მოწყობილობა
რომელშიც დეფექტები წარმოიშვა
გამო ბრალი მწარმოებელი მწარმოებელი კომპანიის ბრალეულობით.
თუ
მოწყობილობას დეფექტები მისი მოხმარების შედეგად გაუჩნდა იგი ამოღებული
იქნება უფასო
საგარანტიო სერვისის ნუსხიდან. გარდა ამისა, თუ გატეხილი
ქარხანული დამღა (სტიკერები, ეტიკეტები,
და ა.შ.), არსებობს დაშლის კვალი,
სისტემაში სასმელი წყლის მაგივრად გამოყენებულია
ელექტროლიტური ქიმიური
შემადგენლობა, ჩვენ
შეგვიძლია შემოგთავაზოთ ფასიანი რემონტი.
კითხვები და პასუხები
ამ განყოფილებაში წარმოგიდგენთ პასუხების,
რომელიც ხშირად გვესმის ჩვენი მომხმარებელსგან.
1.
რამდენად ხშირად უნდა შეავსოთ წყალი?
-
მოწყობილბა დაახლოებით 800-1000 კმ.-ზე მოიხმარს 1 ლიტრი წყალს. წყალი უნდა შეივსოს გამანაწილებელი
ავზიდან, რომლის მოცულობა 1.5 ლ. შესაბამისად, თქვენ უნდა შეავსოთ წყალი არა უმეტეს
ყოველ 800 კმ.-ზე
2.
რა უნდა გავაკეთოთ ზამთარში თუ გარეთ ტემპერატურა 0C ქვემოთ ეცემა?
-
წყალს არ
დაუმატოთ არც სპირტი, კატალიზატორი და არც ეთილგლიკოლი.
ძრავის დაქოქვის შემდგომ
უმჯობესია გაყინული წყალი თავისით გალღვეს,
ხოლო ცივი კლიმატური პირობების
შემთხვევაში მოგვიანებით ჩაირთოს
გენერატორი.
3.
შევძლებ თუ არა ჩემს ავტომობილზე
სისტემის დამოუკიდებლად
დაყენებას ?
- რა თქმა უნდა თქვენ შეგიძლიათ. მოწყობილობის ყუთში, თქვენ გაქვთ წყალბადის გენერატორის დაყენების დეტალური ინსტრუქციები. ჩვენ ასევე გვაქვს YouTube არხი, სადაც შეგიძლიათ ნახოთ ავტომობილზე წყალბადის გენერატორის მონტაჟის ვიდეო. და თუ თქვენ ინსტალაციის დროს გაგიჩნდებათ შეკითხვები, შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ თუ ვებ გვერდზე მოძებნით განყოფილება კონტაქტებს.
4.
მე უნდა შევიძინო რაიმე ნაწილები, თუ მექნება სრული კომპლექტი?
- თუ თქვენ სისტემის სრულ კომპლექტს შეუკვეთავთ თქვენ მიიღებთ სრულ კომპლექტს
და არაფრის შეძენა არ დაგჭირდებათ.
საკონტაქტო რეკვიზიტი
საკონტაქტო ტელ: Mob :+995 577 777 611
Facebook : https://www.facebook.com/groups/1700811436852474/?fref=ts
ოფისი გაიხსნება 20016 წ. 14 მარტიდან
ОтветитьУдалить